Sukuseuran jäsenmaksu

Akaan Sipilän sukuseuran jäsenmaksu toimikaudelle 2017-2018 on €7 ja sen voi maksaa sukuseuran tilille Nordea FI6012283000030807 / AKAAN SIPILÄN SUKUSEURA. Voit maksaa samalla useamman henkilön jäsenmaksun. Kirjoita maksun viestikenttään henkilöiden nimet.

Voit tiedustella oletko maksanut kuluvan kauden jäsenmaksun lähettämällä sähköpostia osoitteeseen akaansipila@outlook.com

Liity sukuseuran jäseneksi

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Sukuseuran jäsenyys

Sukuseuran varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä jokainen henkilö, joka isän tai äidin puolelta on sukuun kuuluva tai tämän puoliso. Nuorisojäseneksi voidaan hyväksyä jokainen alle 18-vuotias henkiliö, joka isän tai äidin puolelta on sukuun kuuluva. Kannatusjäseneksi voidaan hyväksyä yksityinen henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö, joka haluaa tukea seuran tarkoitusta ja toimintaa.

Varsinaset jäsenet, nuorisojäsenet ja kannatusjäsenet hyvöksyy hakemuksesta seuran hallitus.

Jäsenellä on oikeus erota yhdistyksestä ilmoittamalla siitä kirjallisesti hallitukselle tai sen puheenjohtajalle taikka ilmoittaa erosta yhdistyksen kokouksessa merkittäväksi pöytäkirjaan.

Hallitus voi erottaa jäsenen sukuseurasta, jos jäsen on jättänyt erääntyneen jäsenmaksunsa maksamatta viimeksi kuluneelta kalenterivuodelta tai on muuten jättänyt täyttämättä ne velvoitukset, joihin hän on seuraan liittymällä sitoutunut tai on menettelyllään seurassa tai sen ulkopuolella huomattavasti vahingoittanut sitä tai ei enää täytä laissa taikka sukuseuran säännöissä mainittuja jäsenyyden ehtoja.

Jäsenrekisteri

(tietoturva)