Viihtyisä sukutapaaminen Metsäkansassa

19.6.2017

Akaan Sipilän sukua oli koolla Metsäkansassa, Valkeakoskella lauantaina 10.6.2017. Tapaamiseen osallistui 36 aikuista sekä 4 lasta.

Tapaaminen aloitettiin mukavan tunnelmallisessa Pietolan pitokartanossa kesän ollessa kauneimmillaan.

Sukutapaamisen ohjelmaan kuului sääntömääräinen sukukokous, jonka keskustelua johti kokouksen valitsema puheenjohtaja Kari Sipilä. Sääntömääräisten aiheiden lisäksi sukukokous kutsui sukuseuran perustajajäseninäkin toimineet sukuseura-aktiivit Risto Sipilän ja Erkki Sipilän sukuseuran kunniajäseniksi.

Sukukokous päätti, että sukuseuran jäsenmaksu toimikaudelle 2017-2018 on €7. Sen voi maksaa sukuseuran tilille Nordea FI6012283000030807 / AKAAN SIPILÄN SUKUSEURA. Useamman henkilön jäsenmaksun voi maksaa samalla kertaa. Kirjoitathan maksun viestikenttään henkilöiden nimet.

Sukukokouksen jälkeen kuultiin sukumme historiaa Jorma Sipilän kertomana. Jorman esityksen voi lukea nettisivuiltamme kohdasta Suvun tarinoita

Runsaan ja maukkaan ruoan ja mukavan rupattelun jälkeen siirryimme Metsäkansan kirkkoon, jossa nautimme Marja Antilan musiikkiesityksestä ja kuulimme kirkon vaihesta kirkon henkilökunnan sekä Erkki Sipilän kertomana.

Kiitos kaikille sukutapaamisessa mukana olleille sekä mukavaa kesää!

Lisää sukutapaamisista sukuseuran kotisivuilla.