Sukuseuran Jäsenkirje 1/2012

4.5.2012

Vuoden 2012 sukutapaaminen järjestetään su 10.6.2012 Tiedekeskus Heurekassa, Vantaalla.
Ohessa Sukuseuran jäsenkirje 1/2012.

Hyvät Akaan Sipilän sukuseuran jäsenet!

Kesän 2011 sukukokous Marskin Majalla Lopella kesäkuussa kokosi 63 sukuun kuuluvaa. Kokouksessa Kati Manni ja Mirja Sipilä esittelivät sukutietojen siirtoa sähköiseen muotoon Sukujutut ohjelmaan. Kokouksen jälkeen Jorma Sipilä kertoi Marskin eräistä kytkennöistä Martti Sipilän elämään. Ilkka Manni kertoi Tammelan sukuhaaran vaiheista. Kokouksen jälkeen tutustuimme historialliseen Marskin Majaan.

Hallituksen kuulumiset: kesän kokouksessa halituksen erovuoroinen jäsen Pirkko Rodriguez, valittiin uudelleen. Arja Aulamo-Kokkolan tilalle valittiin Antti Kokkola. Mari Raininko valittiin rahastonhoitajaksi. Muut jäsenet jatkavat. Hallituksen jäsenet vuonna 2012 ovat Helena Höysniemi, Ismo Isomäki, Antti Kokkola, Kati Manni, Pirkko Rodriguez, Erkki Sipilä, Risto Sipilä, Outi Stenholm ja Kirsti Taattola. Seuran puheenjohtajana toimii Kirsti Taattola, varapuheenjohtajana Helena Höysniemi, sihteerinä Mirja Sipilä ja rahastonhoitajana Mari Raininko 1.1.2012 alkaen.

Tänä vuonna kokoonnumme sunnuntaina 10.6.2012 Tiedekeskus Heurekaan Vantaalle (tulo-ohjeet kääntöpuolella).

Su 10.6. - Sukukokouksen 2012 ohjelma
klo 11.00 Ilmoittautuminen ja tervetuliaisjuoma
11.30 Sukukokous
12.45 Heurekan esittely
13.00 Lounas
14.15 Vapaata ohjelmaa / tutustuminen Heurekaan
14.15 Sukuseuran hallituksen kokous

Sukukokoukseen osallistumismaksu on €20 / henkilö sisältäen tervetuliaisjuoman ja lounaan.
Alle 18-vuotiaat maksutta sukukokoukseen ja lounaalle. LisähintaHeurekan näyttelyihin €10 / henkilö (kaikki yli 5 vuotiaat). Näyttelylipun lunastuksen yhteydessä tarjoamme lisäksi kahdellekymmenelle (20) ensimmäiselle Heurekan Planetaario-elokuvista kiinnostuneelle ilmaisen pääsyn Planetaario-näytökseen. Lisätietoja Heurekan näyttelyistä ja Planetaario-näytöksistä Heurekan kotisivuilla www.heureka.fi.

Maksut suoritetaan paikan päällä Heurekassa sukuseuran ilmoittautumispisteessä.

Sukuseura on varautunut hankkimaan henkilön, joka huolehtii lapsista kokouksen aikana. Ilmoitattehan tarpeesta ennakkoon ilmoittautumisen yhteydessä.

Pyydän palauttamaan oheisen, sitovan ilmoittautumislomakkeen viimeistään 30.5.2012 sukuseuran sihteerille: Mirja Sipilä, mirja.sipila(@)ovi.com.

Kokouksessa päätetään vuoden 2012 jäsenmaksu, jonka voi maksaa kokouksen jälkeen paikan päällä tai myöhemmin pankkiin Nordea 205820-261142.

Tämä kirje on lähetetty sähköpostilla niille jäsenille, joiden sähköpostiosoite on tiedossa ja postitse muille, seuran rekisterissä olevien osoitetietojen pohjalta. Kirje on myös julkaistu suvun Internet- ja Facebook-sivuilla. Mikäli haluat paperisen version, lähetä sähköpostilla pyyntö sukuseuran sihteerille Mirja Sipilälle. Kirjeitä ei enää postiteta henkilöille, jotka eivät ole suorittaneet jäsenmaksua kolmen edeltävän vuoden aikana.

Hyvää kevättä ja alkukesää toivottaen.
Tervetuloa sukukokoukseen!

Kirsti Taattola, sukuseuran esimies