Sukutapaaminen su 10.6. Tiedekeskus Heurekassa, Vantaalla

4.5.2012

Kuva: Heurekan kuvapankki

Akaan Sipilän sukuseuran sukutapaaminen 2012 järjestetään Tiedekeskus Heurekassa, Vantaalla sunnuntaina 10.6.2012. Lue lisätietoja jäsenkirjeestä 1/2012.

Tulo-ohjeet Heurekaan:

Julkisilla liikennevälineillä:
Heurekaan on helppo tulla junalla. Lähes kaikki pääradan lähiliikenteen junat ( K, I, R, H, Z ja N) ja kaukoliikenteen junat pysähtyvät Tikkurilassa, joka on lähin rautatieasema. Asemalla on viitoitus Heurekaan, jonne on kävelymatkaa noin 500 m.

Tulo-ohje Helsingin rautatieasemalta: lähiliikenteen junilla K, I, R, H, Z ja N, lähin asema Tikkurila/Dickursby.

Busseilla voi tulla Vantaan sisäisillä linjoilla Tikkurilan asemalle. Helsingistä pääsee bussilla nro 611 Tikkurilaan ja nro 73 (Hakaniemestä) ja 73N (Rautatieasemalta) Kehä III:n ja Tikkurilan risteykseen.

Reittiopas, julkisen liikenteen aikataulut ja kevyen liikenteen reittiopas Heurekaan kaikkialta pääkaupunkiseudulta: www.hsl.fi,www.reittiopas.fi

Reittineuvontaa saa myös puhelimitse numerossa 0100-111 (maksullinen).

Omalla autolla:
Henkilöautoille on runsaasti ilmaista paikoitustilaa Heurekan läheisyydessä.
Navigointilaitteeseen laitettava osoite: Kuninkaalantie 7, Vantaa.

Tietoa Heurekasta, Heurekan näyttelyistä sekä Planetaario-esityksistä:
www.heureka.fi