AKAAN SIPILÄN SUKUSEURAN JÄSENKIRJE 1/2013

27.1.2013

Kärkölässä, 23.1.2013

Hyvät sukulaiset!

Tervehdys sukuseurasta ja tervetuloa mukaan sukuseuran 23. toimintavuoden toimintaan.
Kuluvan vuoden sukutapaaminen pidetään lauantaina 21.9.2013 Suomen Lasimuseolla, Riihimäellä. Ohjelmassa on tutustumista lasin valmistuksen historiaan ja perinteeseen monipuolisessa lasinäyttelyssä. Lapsille järjestetään omaa ohjelmaa. Merkatkaapa ajankohta jo kalenteriin. Tarkemmin ohjelmasta kerromme lähempänä tapahtumaa lähetettävässä jäsenkirjeessä.

Sukutapaamisen yhteydessä pidetään yhdistyksen varsinainen sukukokous. Sukuseuran nykyiset säännöt ovat seuran perustamisvuodelta, joten hallitus on katsonut niiden päivittämisen ajankohtaiseksi. Esitys sääntömuutokseksi on tarkoitus tuoda käsiteltäväksi syyskuun sukukokoukseen.

Hallitus on ideoinut seuran toimintaa. Ajatuksena on hyödyntää entistä laajemmin sukuseuran Internet-sivuja ja kannustaa jäsenkuntaa aktiiviseen toimintaan. Jos teillä on ajatuksia ja toiveita toiminnan suhteen, olkaa yhteydessä hallituksen jäseniin. Yhteystiedot löytyvät tämän kirjeen liitteestä. Käykääpä myös tutustumassa sukuseuran Internet-sivuihin http://akaansipila.blogspot.com

Hyvää alkanutta vuotta,

Mari Raininko